۱۳۹۲/۰۳/۲۳

روحانی (۲)

حسن روحانی از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۵ دبیر شورای ملی و از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰ عضو هیات رییسه مجلس بوده است. در حالی که وی ادعا می‌کند مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال ۱۹۹۳ و دکترایش را در سال ۱۹۹۸ دریافت کرده است. بامزه اینجاست که هنوز هیچ عکسی پیدا نشده که نشان دهد این «حسن فریدون» دانشگاه کالودونین گلاسکو همان حسن روحانی هست یا فرد دیگری است؟ 

برای نخستین ایده تاسیس قرارگاه ثاراله را روحانی به عنوان دبیر شورای امنیت ملی مطرح کرد. این قرارگاه همانی است که بیشترین نقش را در سرکوب ۸۸ داشت. نیز در برابر ماجرای کوی دانشگاه ۷۸ شدیدترین موضعها را نسبت به دانشجویان گرفت. وی همچنین جنبش ۸۸ را فتنه خوانده و ۹ تیر را پاسخی به دشمنان نظام دانسته.

از سوی دیگر ستاد عارف هفته پیش اعلام کرد که عده‌ای با آدرس ایمیل و شماره تلفن‌های ستاد وی به هوادارانش پیام داده‌اند که عارف به سود روحانی کناره‌گیری کرده است! این دیگر عمق سواستفاده و بی‌اخلاقی است.  امروز هم که خبردار شدیم وبسایت خودنویس که به دنبال انتشار مطلبی درباره نیمه پنهان روحانی بوده، هک شده و از کار افتاده است! البته از مینیاتور رفسنجانی، مرد جنایت پیشیه نظام، چیزی بیشتر از این انتظار نمی‌رفت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر